Saturday, August 11, 2012

Yeşil Elbise


Merhabalar,






Ben ilk elbisemi diktim :) Haftalardır trendyol ve benzeri sitelerde kafama göre bir elbise arayıp duruyorum iyice alışveriş bağımlıları gibi olmuştum, sabah 7 de butiklerin açılmasını bekliyordum o derece!






Ama bir türlü beden-bütçe uyumunu yakalayamadığımdan isyan ettim ve kendim bir şeyler yaptım, ya da yapmaya çalıştım.






Aldım üzerimde duruşunu sevdiğim bir bluzumu altını uzatarak elbise haline getirdim.

Rengine ölüp bittiğim bir yeşil kumaşım vardı, şurada postu var hatta : http://pontinintakilari.blogspot.com/2012/03/mim.html






Ütüsü hemen bozulan sorunlu bir kumaş ama göze aldım ben,sonuçtan da memnun kaldım, tam yazlık tiril tiril şahane bir elbise oldu.




























Elbise boyunda kestim ve göbek altından 4 parmak kadar aşağısına yumuşak lastikle diktim. 






Önce yakasına  İlk Yaka Romantikten Yana postumda yayınladığım yakayı düşündüm, hemen bu elbisenin yakasına göre yeni kalıp çıkardım.













Onca dantel ve inci harcadım ama sonuç hiç ama hiç hayal ettiğim gibi değildi :(

















Neden bilmiyorum çok kötü durdu, eğreti gibi, boynuma boyunluk taksam böyle garip dururdu herhalde, sevemedim.


Yaka da elimde kaldı normal sporcu atletlerin yakasına göre aslında ama yapım aşamasında maalesef ufak bir deformasyona uğradığı için satışa koymadım.

















Sanırım şu şekilde uzun kolyelerle kullanmak çok daha hoş olacak.













Kolye şuradaki : Renkli Yumurtalar Kolye













Beline kemerle de kullanılabilir ama onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.






Sonra bir etek diktim efendim, şuradaki istanbuldan aldığım kumaşların arasında vardı :)






Kendimi Kaybettim Hükümsüzdür




















Kalem etek formunda biraz dar. Yine beli lastikli. Gelemiyorum zora arkadaşım ne yapayım, ben pratik kadınım uğraşamam öyle uzun uzun.






Ponti gider, sevgilerini bırakır. Bu aralar hep dilimde, aklımda, ezberimde. 


Let it be.












No comments:

Post a Comment