Saturday, July 21, 2012

Duygu Gelinin Tshırtı;)Duysal kardeşin Tshirti bide ama Ka yok;)


Biliosunuz adetten artık kuaföre gidilirken böle cicili bicili tshrtler giyilir.olmazsa olmaz aaaa çok ayıp olur yoksa:))hep aklımdaydı çok hoşuma gidiyordu ilk önce bi siteyle anlaştım isim vermicem şekerler ama daha sonra isim vermek istemediğim bi arkadaşım yani Seval:p memnun kalmadığını söleyince elimi ayağımı çekip dımdızlak ortada kaldım..Sonra birden bu siteyi keşfettim.baktım bizim hatun becerikli..Kendisiyle telefonla iletişime geçtğimizde tshrt dışında herşeyi konştuğumuzu farkettim:)


AA bi de bizim Duysal çok cadıdır.Bişi beğenmez derken o bile bayıldı düşünün yani..Resimleri blogta görünce daha elime geçmeden bu güzellikleri sizinle paylaşmak istedim..Ellerine sağlık güzelim.Masalıma renk kattığın için çok teşekkürler..Teşekkürler Mihri Peri...



































evet yeni soyadım Öztür K yok yani Öztürk değil Öztür..Bu muhabbeti günde en az 1o kere yapıorum


-Soyadınız


-öztür


-tamm öztürk


-öztür öztür k yok


-nasıl yok öztürk değilmi


-kaa yokk!!


-o ne biçim soyad be


-Hiç sorma:))


Türümüzün son örneğiyiz işte:))


ama benim ruhum Aydın hıhhh:))






Buda kokoş kardeşim Duysalcığımın tshrtı:))




















Nasıllar ama gelinliği değilde şunu giymek için acayip sabırsızlanıorum..Aslında altına mini bi şort giyip şu twiiggyden alamadağım böle dallı çiçekli pamak arası terlikleri giymek vardı ne güzel olurdu dimi..E benim C polat tipli bişi durun ben bi izin alıp geleyim..olmadı burda C duyguya izin versin kampanyası başlatırıs;)


aa unutmayın kaa yok:))






Öperim sizi:*******




















No comments:

Post a Comment